Domluvíme spolu workshop? Zavoláme si? →
Lektor a průvodce světem AI.
Propojuji svoji vášeň pro Aikido (tělo, rovnováha) a technologie (AI) tak, aby se lidé cítili kompetentně a klidně v digitálním světě (digitální wellbeing). Učím pracovat s umělou inteligencí smysluplně, s respektem k člověku a kontextu dané situace.
Učitel s téměř dvacetiletou praxí.
Učím (učil jsem) informatiku, zeměpis, tělesnou výchovu a mediální výchovu momentálně na základní škole, zkušenost mám i s výukou na gymnáziu.
Tvůrce vzdělávacích materiálů.
V organizaci AI dětem jsem spoluvytvářel metodiky výuky AI v informatice pro 2. stupeň základních škol. Spolupracuji v týmu pro tvorbu výukového obsahu pro AI aplikaci Tiny. Vytvářím výukové zdroje pro žáky a studenty v oblasti kyberbezpečnosti (netknights.cz; soutěž v rámci KPBI (KPBI.cz); e-learningový kurz kyberbezpečnosti pro středoškoláky (MV ČR)).
Přednášející na konferencích, lektor workshopů, mentor.
Své zkušenosti jsem předával na konferencích AI4EDU v Praze, Liberci, Ústí n. L. (2024, 2025); AI ve školním vzdělávání (2025); společně s Evou Nečasovou jsem vedl víkendovou školu s AI pro pedagogy a knihovníky (2024); workshop "Síla klidu v digitální bouři" na učitelské konferenci UčFest 2025. Jsem lektorem zapojeným do systémového zavádění AI do škol (AI dětem), včetně mentoringu v projekt AI akcelerátor.
Specialista kybernetické bezpečnosti.
Mám platnou certifikaci jako specialista kybernetické bezpečnosti (odpovědnost za systém řízení bezpečnosti informací podle zákona č. 181/2014 Sb.).
Spolupracovík NPI (Národní pedagogický institut).
Jsem členem tzv. Metodického kabinetu v oblastech matematika a informatika pro region Děčínsko a Litoměřicko. Jsem členem týmu ExploreEdu (zavádění AI do výuky na základních školách, ExploreEdu-playbook). Natáčení podcastu Mezi námi- Kritický náhled na AI.
Čajomil, aikidóka ... a všechno co se kolem toho točí.
Věnuji se japonskému bojovému umění Aikido (technický stupeň 2. dan), hře na kytaru a japonskou bambusovou flétnu shakuhachi. Jsem čajomil. 🫖
Mojí aktuální výzvou je nastartovat vlastní koncept Č-AI [čaj] "člověk – umělá inteligence" a představit výukový materiál "Stabilita" (fyzickou aktivitou, tj. reálnými zážitky, k nalezení a podpoře stability v práci s digitálními technologiemi a v digitálním prostoru).